11:22 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک ایران زمین

سبزی «وزمین» در آبان ماه 3 برابر قرمزی
نماد برتر - بانک ایران زمین در 20 روز کاری بازار سرمایه در آبان ماه تنها 5 روز قرمزی را تجربه کرده است.
حمایت همه‌جانبه حقوقی‌ها از سهام «وزمین»
حضور پرقدرت حقوقی ها برای جمع کردن صف فروش در نماد «وزمین»، مثبت بود.
«وزمین» آماده رشد مجدد پس از اصلاحی کوچک
در حالیکه بازار سرمایه در روزهای اخیر آماده رشد مجدد شاخص ها در دومین ماه پاییز می شود؛ ایران زمینی ها نیز پس از رشد مناسب شاخص در هفته اول آبان ماه و اصلاحی 3 روزه؛ اولین روز هفته سوم آبان را با سبزی آغاز کردند.
مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت جدید گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی جدید برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانکها برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان فراهم کرده است.
تایید افزایش سرمایه بانک ایران زمین
افزایش سرمایه بانک ایران زمین به تأیید حوزه نظارت بانک مرکزی رسید و این موضوع برای اقدامات نهایی به اداره مجوزهای بانکی نهاد ناظر ارسال شده است.
ایران زمین در فکر توسعه اولین‌ها
بانک ایران زمین در فکر توسعه خدمتی که پایه گذاری آن در کشور به نام خودش به ثبت رسیده است.
گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین
این روزها به لطف فعالیت های نوین بانکداری در ایران دیگر شاهد صف های طولانی در شعب بانک ها نیستیم و مراجعه حضوری هموطنان به شعب بانک کاهش یافته است و این امر موجب بالا رفتن خدمات رسانی بانک ها به مشتریان شان شده است.
آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
ایران زمین؛ بانکی که سبز بودن را دوست دارد
بی شک یکی از مهمترین وظایف تمامی مجموعه های فعال در بدنه اقتصادی و اجتماعی یک کشور، ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت است که این مهم از سوی مدیران بانک ایران زمنی به درستی راهبری می شود.
بانک ایران زمین حامی تولید واکسن ایرانی
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: اقدامات بانک ایران زمین در تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش بود و با تجهیزاتی که بانک برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داد فرآیند تولید واکسن را تسریع کرد.
افشای فهرست زمین و ساختمان بانک ایران زمین
مدیرعامل بانک ایران زمین در نامه ای خطاب به انصاری مهیاری، سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، فهرست زمین و ساختمان های متعلق به این بانک را اعلام کرد.
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
"وزمین" از فروش ۵ ملک ۶ میلیارد تومان سود کرد
بانک ایران زمین ۵ ملک را از طریق مزایده به فروش رساند.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۴ درصدی بیمه بازار پایه ای اعلام شد
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۴ درصدی سهام بیمه آرمان با موضوع فروش اوراق بهادار توثیقی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی از تجدید ارزیابی + مجمع یک بانک و دو شرکت
نماد برتر- بانک ایران زمین به همراه سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را برای افزایش سرمایه، اصلاح اساسنامه، انتخاب اعضا و حسابرس اعلام کردند.